KinderCoach

Begeleiden van kinderen en hun ouder(s) om samen (weer) te genieten van het leven. 

BeeldDenken

Begeleiden van kinderen die visueel (met beelden) leren.

Coach

Individuele begeleiding in levens- en familieprocessen.

Sportmassage

Een weldaad voor lichaam en geest.

Dromen en Yoga

Yoga, Mindfulness, Relax

Lilly's Design

Creatieve (teken) workshops waarbij de innerlijke krachtstroom geactiveerd wordt.

Lilly's KidsDesign

Creatieve workshops voor kinderen.

Jolanda Jong - Expert Diagnosticeren BeelddenkenJolanda Jong - Expert Diagnosticeren Beelddenken

Jolanda Jong - gecertificeerd TrainerJolanda Jong - gecertificeerd Trainer

SportmassagePaleis.nlSportmassagePaleis.nl

Jolanda Jong - KindermeditatiedocentJolanda Jong - Kindermeditatiedocent

Jolanda Jong - 5 CIVAS opleidingenJolanda Jong - 5 CIVAS opleidingen

Jolanda Jong- gediplomeerd sportmasseurJolanda Jong- gediplomeerd sportmasseur

COACHEE!®


 

Kindercoaching is een effectieve manier om kinderen bewust te maken van zichzelf, van de levenslessen die op hun pad liggen en van hun eigen mogelijkheden, kwaliteiten en talenten om die levenslessen te leren.
Een methode voor kindercoaching bestaat echter niet, want een methode is een vaste manier van handelen. En ieder kind is uniek, iedere situatie is anders en elke coaching gaat ook weer op een geheel eigen wijze. Daarom kun je nooit een vaste manier van handelen voorschrijven bij kindercoaching.
packshotLR

Toch is het prettig wanneer je voor het coachen een richtlijn hebt, een houvast, waardoor je zeker weet dat je bepaalde stappen niet overslaat.
COACHEE! is zo’n houvast. Een unieke wegwijzer die jou en je cliënt, je coachee, zal helpen om weer een stapje verder te kunnen.

COACHEE!®

C oncrete en praktische werkwijze voor iedereen die met kinderen werkt.
O ntwikkeld in de kindercoach-, opleidings- en onderwijspraktijk.
A fgestemd op de hulpvraag van het kind, de ouders en de begeleider.
C ombinatie van diverse werkvormen.
H oofd, hart en handen worden aangesproken.
E ffectief hulpmiddel om het ontstane probleem naar de oplossende fase te begeleiden.

E igen kwaliteiten en talenten van zowel het kind, als de ouders en de begeleider staan voorop.